Vzdálená technická podpora

Potřebujet vyřešit váš problém okamžitě? Jsme vám k dispozici prostřednictvím vzdálené technické podpory.
Připojíme se přímo na váš počítač a problém vyřešíme. Vše samozřejmě probíhá za vašeho dohledu a pod vaší kontrolou, spojení můžete kdykoliv ukončit. Veškerá komunikace je zabezpečená pomocí vysoce kvalitního šifrování. 

Pro otevření vzdáleného připojení si stáhněte aplikaci HopToDesk pro váš operační systém, rozbalte a spusťte: 

Aplikaci HopToDesk stahujte zde

Po spuštění programu zavolejte na číslo naší technické podpory a sdělte nám ID, které uvidíte v okně programu HopToDesk. Informace o bezpečnosti programu HopToDesk si můžete přečíst zde.

Důležité upozornění: Nikdy nespouštějte žádnou aplikaci pro vzdálené připojení v případě, kdy to po vás požaduje někdo cizí, koho neznáte. A to ani v případě, kdy vám bude tvrdit, že je pracovníkem vaší banky nebo dokonce policista. Vzdálené připojení byste měli povolit vždy jen vy, a to z vlastní vůle a v situaci, kdy víte, proč to děláte. Nikdy to nedělejte pod tlakem a ve stresu, například když vám bude někdo tvrdit, že byl napaden váš bankovní účet. Nebo když vám někdo bude nabízet úžasnou možnost investic s bezpracným ziskem. Je to obyčejný podvod, způsob, jak vás obrat o vaše úspory.

counter